14.07.2011

Odpowiednie dać rzeczy słowo



Dostałem informację z e-tytułem:

E-hostessy promują Supermarket Usług Internetowych Uti.pl

I dalej…

Po raz pierwszy w Polsce doskonale znany schemat reprezentowania marki przez atrakcyjne dziewczyny na targach, czy w marketach został przeniesiony całkowicie do Internetu. E-hostessy będą dzięki temu bliżej osób poszukujących produktów webowych by rekomendować ofertę uti.pl.


Brzmi uroczo. 


Na stronie uti.pl są niewielkie zdjęcia e-hostess. Po kliknięciu w jedną z nich (oferowanych usług), zaproszenie do polubienia profilu na FB. Po polubieniu, na tablicy, oferty handlowe sygnowane zdjęciem e-hostessy.

A przez chwilę zakiełkował mi pomysł, że może będzie jakaś interaktywność, jakieś, za przeproszeniem, ruchy.

Nazywanie zdjęcia dziewczyny e-hostessą – przesada.